Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

У своїй роботі ми орієнтуємося на чесність та порядність, тому протягом 14 днів після покупки готові повернути гроші за товар, або обміняти на аналогічний без зайвих питань. Логістику оплачує покупець, окремих випадках оплату транспортних послуг ми можемо взяти на себе.

 

При отриманні Вашого замовлення у відділенні транспортної компанії НП обов'язково перевірте зовнішній вигляд посилки та комплектацію замовлених Вами товарів. Якщо Ви виявили пошкодження зовнішньої упаковки (посилки), якщо не вистачає товарів, зазначених у товарній накладній тощо, не приймайте від транспортної компанії доставлене замовлення та вимагайте, щоб співробітник транспортної компанії склав акт про виявлені дефекти - цей документ знадобиться Вам для пред'явлення претензій до транспортної компанії та вирішення питань компенсації. По можливості, у присутності співробітника транспортної компанії зафіксуйте дефекти посилки на фото/відео.